2009. június 7., vasárnap

Betűvetés...

Miért?...

Úgy értem, miért írjam le százegyedszer is, amit előtte már leírtam százszor? És miért írjam le ezredjére azt, amit előttem már 999-en leírtak egytől egyig százegyszer?

Valami mégis azt susogja sejtelmesen, vagy üvölti követelőzve: "vedd elő a papírt és a tollat, és engedd, hogy ujjaid között életre keljen a Világ. Igen, egy egész világ, nem számít, hogy már százszor megszületett, nem számít, hogy te vagy az ezredik, aki ugyanazt meséli el. Mindegy, hogy hányan értettek egyet veled vagy mondtak ellent, nem számít, a következő úgyis valami teljesen más, valami teljesen új, valami teljesen csodálatos lesz..." - így mondogatja, és én ráhagyom. Mert ha az előzőek nem is voltak tökéletesen kerekek, de a sorban utánuk jövő már tisztább és egészebb lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Elszakítva

28 éven keresztül kerestem valamit. Most, hogy már látlak Téged, azt hiszem, megtaláltam. Már tudom, hogy mi volt az, ami mindig hiányzott....